Informatie

Bij Aurora Nijkerk hecht ik veel waarde aan jouw tevredenheid en de kwaliteit van mijn diensten. Hieronder vind je informatie over mijn klachtenregeling en kwaliteitsbeleid, zodat je weet wat je kunt verwachten en hoe ik omga met eventuele ontevredenheid.

Klachtenregeling

Ik werk volgens de beroepscode van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP) en hecht veel waarde aan zorgvuldigheid, professionaliteit en open communicatie.

Mocht je ergens ontevreden over zijn of een klacht hebben, dan hoor ik dat graag. In eerste instantie probeer ik dit samen met je te bespreken, zodat we tot een oplossing kunnen komen.

Wanneer dat niet voldoende is, kun je gebruikmaken van de klachtenregeling van het NIP.

Deze regeling voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en biedt toegang tot een onafhankelijke klachtenfunctionaris en, indien nodig, een geschillencommissie.

Waar kan ik de klachtenregeling van het NIP vinden?

Meer informatie over de klachtenprocedure kan je vinden op website van NIP of op geschillencommissiezorg

Uw Ervaring Serieus Genomen

Bij Aurora Nijkerk is het gewaarborgd dat jouw ervaringen serieus worden genomen en dat er op een zorgvuldige manier met feedback en klachten wordt omgegaan. Neem gerust contact op indien u vragen heeft of meer informatie wenst.